Wednesday, April 15, 2009

H*e*P*i*B*i*R*t*H*d*A*y to me...!!!

ha..ha..ha..korang jangan caya sangat dengan tajuk tuh! Hari ni sebeday bos saye..EAM kat tmpt saye kerja...tahu tak saya bagi apa..syyyy ala biasa-biasa aje..yang penting..ada hati nak beri sesuatu yang bermanfaat utk dia..


ini ler hadiahnya...dalam kotak kaler2 bunga tuh

Pas tu kitaorang celebrate biasa-biasa je..itupun kat Coffee House jek..bolehlah kan..saye pun amik kesempatan tumpang glamer skali..hehehe gediknye


Teringat masa 12 tahun dulu semasa baru mula kerja kat sini,..isk..isk..isk..dia offer saya kerja dijabatan dia..padahal saya minta dijabatan lain..rezeki saya agaknya..Allah nak beri sesuatu kepada saya..Alhamdulillah...Bos saye ni baik sangat orangnyer...saya senang bekerja dengan dia...

Hmm.."comelnye"huhuhu


No comments:

Post a Comment