Monday, March 23, 2015

iTs CoRonaTion DaY!!!

Assalamualaikum,

Selamat Menyambut KeMahkotaan
Duli Yang Maha Mulia Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar
pada hari ini 23 Mac 2015.

Hmmmm
Abg Mie pepagi dah wish besday kat saye 
anak2 pepagi dah wish jugak 
tapi harini kena pergi opis...
saye perlu siapkan segalanya sebelum saye pergi meninggalkan tempat ni

Alhamdulillah
Hajat saya termakbul
ada juga orang yang sudi mengambil saye bekerja dengannya...

Mudah2an ia menjadi hadiah harilahir yang terhebat
buat saye.....

SaYa NaK BerHenTi KerJa!!!!!!!!!

Monday, March 16, 2015

BeRhEnTi KeRjA

My DeAr DiaRy

Teringin berenti kerja!
Hah amek kooo

penangan stress yang bertingkek-tingkek ni...
Bila tu? bilaaaaaaaa???

Teringin gak bertukar kerja...
hmmm ada ke yang nak amek saye bekerja???

Bila tu?...

: : mood :- masih terintai-intai

Tuesday, February 17, 2015

aKu TanYa ApA kHaBaR......

Assalamualaikum,

lamanya tak hapdet blog..
dah banyak cerita yang tertinggal...
suka duka...semuanya dah ingat-ingat lupa...
tu lah kan...people change...
semuanya dah tak sama macam dulu...
apa khabar semua?

(bersama anak sulong)

Thursday, October 2, 2014

Selalu Ada



Saye Percaya...

Dia selalu ada untuk saya...

Saturday, February 8, 2014

SEBAL SANGAT

MY Dear Diary, Sangat Sebal dengan dengan sikap sesetangah orang yang tak tahu hujung pangkal cerita tapi sesedap rasa sesedap hati menuduh dan membuat cerita yang bukan2 diaorg ingat kita ni budak2 kecil yang baru nak belajar hidup? tolonglah kalau ya pun negara demokrasi tapi sikap tu janganlah jadi macam manusia yang tiada sivik dan tidak menampakkan langsung sebagai seorang muslim. Saye benar2 terkilan sebab ikutkan hati saye juga berhak bersuara sebab bukan saye yang beria2 untuk membuatnya sebab saye kesiankan kakak dia! sebab tu saye sanggup untuk melakukannya walau saye dah tahu apa akibatnya untuk 2 bulan akan datang nanti.... tapi diaorg tahu ke? tak tahu tapi seolah2 macam diaorg tu bagus sangat. Cuma saya berharap semoga Allah membantu saye